Fredag, tidig morgon

Hejhej

Nu har jag vaknat x) vaknade vid 2 när älsk hade kommit hem och duschat och sånt :) Jag tänkte 'om jag somnar nu kommer jag försvoa mig och inte komma till skolan' x)  så här är jag :) ganska trött men jag sov i ungefär 5-6 timmar så jag brode klara mig tills ikväll!

Ted ligger och sover^^ haha han är så söt :)

Kollar på 'It's Complicated' nu :) den filmen är ganska roligt faktiskt, även om den är seriös och sorglig vid vissa tillfällen så har den humor ;) Se den! Ni som inte har det :)



Charmig film :)

Nu tänkte jag sätta mig och slappa tills jag måste göra mig i ordning till skolan :)

God morgon förresten! ;D

Kösshaj<3

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Den filmen är sjukt bra och jätte rolig, Haha :)

2010-12-03 @ 13:45:19
URL: http://amandaaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0