Blöö!:D

Nu sitter älskling vid datorn så jag passa på att skriva lite :)

Hej! x)

FAN! Min kamera är död! :'( Tänkte ta ett kort eller 3 på älsk när han sitter och spelar men det gick inte :/ näää näää näääää!! 'Va negativ då!' xD som han brukar säga :)

Men jag får väl skriva något annat nu då :)

Asså... Wow ser ganska kul ut men det är nog bara kul när man kan x) men jag vet inte om jag orkar lära mig ^^ Jag kommer aldrig ha tid att spela ändå, är ingen person som gillar att spela sånt annars ;P jag spelar hellre typ CL på facebook xD där behöver man inte vara inne varje dag heller :) Där kan man bara gå in lite då och då när jag känner för det :)

HAH!!! Jag fick låna älsklingens kamera :D Här kommer en bild i alla fall :D


Hehe, nu sitter han och håller för ögonen för att han inte vill läsa nu xD han vill läsa sen när jag har lagt upp detta inlägget x) Men nu stack han och spela igen x)

Lite mer bilder som jag hittade på hans kamera :)


Okaaay..? Du ser lite galen ut älskling xD


Du är så söt <3

Där är vi! :D HAHA! han vände kameran mot mej när han skulle ta på snoffen xD blev lite roliga bilder men denna blev ju sötast :)

Snoff :P

Vi åt pizza idag igen :) dom kör hem pizzan vilket är jävligt nice ;) Det skulle dom aldrig få för sig att göra hemma i alla fall xD

I morgon ska vi dra till stan, Becky skulle köpa något så jag passar på att handla lite julklappar, eller se om jag hittar något :) bra att ha det färdigt! Mamma och Anton står överst på listan för att dom ska vara på island och anton åker nu den 11 :) skickar julklapparna med honom :)

Skriver mer i morgon för nu har jag inget mer att berätta ;S

Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0