Sjuk idag

Hej
Jag är sjuk idag och är inte i skolan, förmodligen missar jag en massa men jag får väl ta itu me det en annan gång! Jag orkar knappt sitta här och kolla film nu :O Men vad ska man annars göra? sova hela dagen? Det kommer inte fungera ihop med min plan på att gå till skolan imorgon! Eller jag hoppas på att jag orkar de :)
Filmen jag kollar på heter 'Date Night', den är ganska rolig hittills! Jag fick sån skrivlust att jag stoppade den för att skriva ett kort inlägg här :)
Jag kommer förmodligen inte att missa så förbannat mycket den här dagen.
Mitt schema :


Som ni ser så har jag egentligen bara 2 lektioner idag :) första och sista lektionen :) Eller man kanske inte ser det men jag vet att det är så!
Vi hade Jan klockan 8.05 till 9.30 och sedan så börjar Psykologin klockan 12.45 till 15.00 :) så ett hål däremellan på ungefär tre timmar! jag gillar faktiskt inte att ha så mycket hål! Jag hade mycket hellre varit på lektion än att sitta i kafeterian och spela kort och tjöta bort tiden! :O
Är ganska trött på att ha så långa dagar fast ändå inget att göra! :S Varför kan man inte lägga ihop lektionerna? :P Hade varit prktiskt! Få sluta tidigare istället!

Nej, nu ska jag se klart filmen! :) Kanske kommer ett inlägg senare :) Bilder med kanske? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0