Min dag

Hej hej!
Idag har jag varit i skolan :)
Jag vaknade 20 i 7 så jag hann precis duscha, vilket var skönt eftersom att man vaknar så bra till en dusch!
Sedan var det bara att åka till skolan i våra extremt fina, blåa bussar! Vi har haft Svenska, Naturkunskap, idrott och Film :D
Svenskan var ite strulig med vilken sal vi skulle vara i :O så vi gick runt där vid Samhall och sen hade halva lektionen gått x)
Jag hade riktigt längtat efter att kunna vara med på idrotten nu för en gångs skull men sedan när jag skulle klä på mig så upptäckte jag att mina byxor inte var där! Jag hade glömt dom hemma på mitt skrivbord -.-! Det var så synd! Fast vi hade mest teori idag så jag var med ändå! :D
Film lektionen gick ut på att brainstorma! Vi skulle komma på vad vi skulle kunna göra en 'film' av :) Vi ska hitta något tv-programm eller liknande och göra likadant fast i våran version! :) Den uppgiften kommer vara så kul att göra :D
Vi gick genom kafeterian och då satt Anton där :P Efter lektionen satte vi oss och utmanade killarna på kortspel!
Jag kommer faktiskt inte ihåg vem som vann för att dom krånglade till det och hoppade över människor som skulle lägga xD Man hängde fan inte me!
Sen när klockan var 4 så gick vi ut till bussen, där stod vi och pratade enda till bussen kom.
Jag mådde as illa på bussen hem! Jag är nog inte så van längre vid att åka buss! Det kommer med tiden hoppas jag!
Imorgon händer det förhoppnigsvis något kul och då ska jag ha med mig kameran! Då äntligen har jag något nytt att lägga upp här på min vackra blogg! :D
Vad som händer imorgon får ni veta då! ;) Jag avslöjar ingenting ;)

Nu ska jag ta och äta något! Sedan, om man skulle t och lägga sig en stund? :)
Jag måste läsa lite utav läxan oxå, hon visste inte riktigt vilka sidor det var :O Jag chansar xD
Jag ska faktiskt fokusera på skolan detta året! Jag vill ha bra betyg när jag går ur! Jag ska i alla fall göra mitt bästa! Det ska man alltid göra, eller hur? ;)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0