Lördagkväll

Jag och Greta har varit ute och gått en runda sedan har vi sett på en film som heter Wimbeldon! :) Den var ganska bra men den kunde varit bättre :P Den va lite för tråkig för min smak!

På tal om filmer! Jag har en biobiljett liggandes uppe på mitt rum som hade varit kul att använda snart :D
Vampyrer suger kanske? :D Den verkar faktiskt sjukt rolig :D

Jaaaa... vad ska man hitta på nu då? sova kanske? eller ska man sitta här och vända på dygnet igen? :S Njaaa, inte så smart! Jag ska ju börja vakna klockan 6 på morgonen nu och då är det inte så smart att vara uppe till 4-5 :O xD Blir nog sova nu :) eller Tv först och sedan sova :P Får se :)
Blir mer bloggande imorgon!

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0