Lördag

Hej alla glada människor!

I fredags blev det inget förresten! Det skulle bli inspark men vi har ju inga ettor iår så det sket sig ^^ Vi hade tänkt göra om de för tvåorna eller nåt sånt :P

Idag har vi varit i Ullared! Jag vaknade av min väckarklocka, som jag glömt stänga av, klockan 6 ! Det var skönt eftersom att jag nu har vänt tillbaka dygnet och var därför helt utvilad och glad :) Låg och läste till klockan halv 8 då kom pappa hem och då var det bara att åka iväg!
Vi hämtade Anton som hade sovit hos en kompis i Grimsås och drog sedan direkt till Ullared! Det tog ungeför 1 timme och 15-30 minuter :)
Jag hittade en del som jag faktiskt blev lite småkär i :) Jag har inga foton än så det får bli en annan dag!
Jag hoppas få igång min dator snart så att jag kan lägga in alla bilderna där istället för att ha dom här där jag aldrig ser dom ändå! Jag vill ha min dator! :( Saknar den faktiskt xD

Nu ikväll har jag och Greta kollat på 'Another Cinderella Story' :) Den var ganska bra! :)
Nu borde jag sova för att annars kommer jag vara trött i morgon :O

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0