lördaaaag!

Hej!
Idag har jag inte gjort något, jag var uppe till klockan 4 inatt så jag har nog sovit bort hela dagen :)
Jag ringde Jelica nyss och hörde me henne om när hon kommer hem för att jag ska till henne i morgon! Jag måste egentligen det för att jag ska möta Alex på måndag och då har jag ingen som skjutsar mig dit på morgonen eftersom att pappa jobbar!
Jag har försökt tala om för mina föräldrar att det är lättare att bo i en lite större stad än denna lilla skit håla, så kallade Ölsremma!
Men det fixar sig ändå! Det är trots allt bara i morgon och måndag vi pratar om O.o xD

FAN att man inte har hunnit fixa körkort ännu! :O Jag ska då fan ta det så fort jag kan! Annars kommer jag ruttna och dö här borta! :)  En pojkvän med bil vore bra det me! :D xD

Min läpp gör fortfarande ont för allt dom som bryr sig ;P Jag måste nog inn till Borås snart igen och se om dom kan ta en titt och kanske säga om detta är normalt eller inte :S Hoppas det bara är att den läker annorlunda än en stav! :)

Nu ska jag återuppleva skräcken i vårat klassrum och se på Final Destionation xD Kommer ni ihåg? :)

kösshaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0