4 augusti!

God dag allihop!

Jag har faktiskt inte gjort något idag heller, hittills iaf!
Anton och compani väckte mej vid 12 och sen dess har jag ätit och sånt, kollat lite på Gossip Girl och True Blood :) två helt olika serier men jag gillar dom båda av någon anledning :)

På sistone har de blivit så att jag inte vet vad jag känner men om jag vet så vet jag inte varför! Det är lite konstigt och jag tror jag behöver komma bort från huset lite, åka någonstans!

Jag har gärna åkt me anton och dom innan men jag va för trött så jag bestämmde mej för att stanna hemma iaf!
Ska nog snart ut och bara ta en promenad!

Jag önskar att Greta vore här så vi hade kunnat hitta på något i denna bonnahålan! Det är helt dött här och inte en själ ute! Dött helt enkelt!

Bara 14 dagar tills Greta kmr hem! Saknar dej syster!
Denna sommaren kmr jag inte få träffa henne på 9 veckor allt som allt! Det suger ;D

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0