21 augusti - lördag

Hejhej! nu tänkte jag lägg in lite bilder som jag inte kunnat lägga in förut p.g.a. krångel med sladdar m.m.


Den här bilden tog jag när jag och mamma hade varit på Eclipse i Reykjavík! Parkeringshuset och en skyskrapa + solen :D


Detta foto tog jag när jag tog med Julle till glassbaren och han satt och njöt :D


När jag va hemma hos Tinna så hade vi bakat pannkakor :) Jag skrev lite på min :D sött va? ;P


Sen skrev jag den här också :D


Jag och Anton va ute på promenad och skojade runt lite :) Han satte fram handen så att det såg ut som Hitlers hälsning fast med lill och pekfingret pekade ut x) Schnig heil kallade vi det xD Det lät som 'snigel' med tysk brytning så vi garvade en del åt detta xD


När jag och Jelica va på väg till Borås så satte hon en av mina 50-öringar på spåret och detta var resultatet :) Min lyckopeng xD


Emma i bilen på väg till Liseberg :D <3


Jag i bilen på väg till Liseberg :D


Detta är efter en hel dag på Liseberg = Balder i natten :) Det var rött ljug under/vid  så att det lyste upp hela Balder på något coolt sätt :D Jag tog bilden med Mobilen så att kvalitén inte är så awesome!

Ja, det var nog allt som jag inte lagt upp innan och jag beklagar den bildlösa, tråkiga bloggen ;P Det ska det bli ändringar på nu när skolan har börjat ige och då kommer jag även ha tillgång till Photoshop! :D Det 'gillar' vi starkt!
Jag ska försöka lägga upp en gång eller fler per dag men räkna inte med det för att skolan kan vara utmattande och då kommer jag bara sova när jag är hemma, men förhoppningvis kommer jag kunna uppdatera under skoltid!
Jag vet inte hur dom har gjort med internetet i skolan nu men jag har hört att dom skulle skära ner på tillgången :( Hur ska detta gå? :O

Idag : Läsa ut kapittlet om Statens Grundlagar m.m. till Samhällskundskap, kanske fixa så att vi kan åka till Tranemo för att jag måste ha kollegieblock och kalender (shool-stuff) och sen tänkte jag bara slappa :D
Det blev inget Ullared idag som jag hade planerat utan det flyttas till nästa helg!

Nu ska jag dra ner Greta från sitt rum (hon sitter och pluggar) och kolla någon film som vi hade tänkt :)

Cya<3

Kommentarer
Postat av: Todd

Om jag är snygging, vad är inte du på den bilden då ;)

2010-09-09 @ 19:57:29
URL: http://niinjafisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0