2 augusit

Nu har jag inte skrivit på några dagar men det är bara för att jag egentligen inte har något att skriva om, eller om jag ska vara ärlig så har jag inte haft lust ända sen jag kom hem! Men nu så!

Igår va vi hemma hos Emma för ett överrasknings kalas :P Hon fyllde 18 idag! :D Grattis gumman! Älskar dej!!
Så vi va och hälsade på hos dom, fikade och pratade! Sen spelade vi lite volleyboll :) Det var riktigt trevligt!
Jag, å andra sidan, måste bli bättre på att använda min kamera vid sånna tillfällen :P blev inga kort eftersom jag inte hade tagit me min kamera men jag hade kunnat använda mobilen men nej då! jag va för upptagen me att tjöta hål i huvet på folk x) nej då! :)
Men tack för en trevlig dag <3

Idag har jag faktiskt inte gjort något! och just nu sitter jag och kollar på "Picture This" :) En ganska kul film faktiskt:P

Ska kolla klart den och sen sova :) Imon blire ut och röra på sej! städa och göra vafan som behövs göra här i huset :P hehe!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0