19 augusti!

Hej hej! de senate dagarna har jag varit i Limmared och hämtat Alex, min kusin, på tågstationen och sen har jag varit hos Emma :)
Igår var jag med Emma, Magnus och Mia (+ folk som dom känner) på Liseberg i Gbg :D Det var hur roligt som helst! Erik (Emmas kompis) va där också! vi gick runt med honom hela dagen och jag har lagt till några attraktioner till min lista om man säger så :D Jag åkte typ Lisebergsbanan, Balder och uppskjutet, sånt som jag inte har vågat åka förut :O Nu fattar jag inte varför för att det var hur kul som helst ;)
Nästa gång blir det väl kanonen, höjdskräcken och uppswinget :D Längtar redan ! Men det är ändå bra att ha något som man inte har åkt där så att det inte blir tråkigt ! Anton (min 'lille' bror) tycker att det är tråkigt där! Jag tror att det beror på att typ första gångerna vi var där hade han redan åkt alltihop! :P

Jaaa, just nu sitter jag och kollar på VD med Greta, fast jag pausade lite för att jag fick ett skrivar ryck xD
Och sen va det ganska länge sedan jag skrev ^^

I morgon så börjar skolan :D Vi ska samlas i biografen kl 08.45 men jag är där klockan 5 i 8 så jag vet inte vad jag ska hitta på i 50 minuter! Någon som också kommer att vara där tidigt? Komentera eller smsa i så fall :D

Ööh, nu när jag tänker på det så vill jag fortfarande ha en ny design på denna ganska 'tråkiga' blogg! Och jag kan inte själv så kan någon vara snäll och hjälpa mig någon dag?

Ska kolla vidare på VD (vampire diaries om ni undrar) så att Greta inte dör här XD Hon har inte sett slutet av sesong 1 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0