11 augusti

God morgon!
Idag har jag inga planer faktiskt! Får se vad som händer.
Kanske borde ringa Tinna angående lördag :)
Sen kanske man ringer pappa och frågar när han e hemma :P

Såg 'Stick It' igår innan jag gick och la mej (vid 4 inatt) och jag tyckte den va lite konstig men ändå bra :)
Huvudrollen va en bråkstake som blev tagen av polisen för att ha brutits in i ett hus och då blev hon skickad till någon gymnastikskola som hon hade varit på förut innan hon blev bråkig :P aah och sen ska dom tävla och försöka komma till VM :) Ni som gillar sport och sånt kanske vill se den :P

Jag har ganska mkt ont i min läpp just nu ! Ringar läker på ett annat sätt än stavar så de gör en aning ont när de håller på och läker ihop innuti och sånt sååå... lite is tack! :D
Jag har nu bestämmt mej för att jag ska ta hål i naveln oxå! :) Det kan väl ändå inte gör mer ont än läppen? kanske :P Vi får väl se! ;) Men jag ska göra de iaf! :D

Jag pratade me mor min igår och nu i morse :) Allt e bra på island tror jag :) dom mår braa :P Julle har börjat gå lite på dagis :) Greta har hittat tillbaka till sina gamla vänner där och mamma jobbar och sånt xD hehe !

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer! Skriver nog senare, ikväll eller nåt!

Kösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0