10 augusti!

Hej Hej!

Igår va riktigt jävla roligt!
Jag åkte hem till Jelica vid 11 eller 12 tiden :P
Sen satt vi hemma och slappa hos henne tills vi skulle me tåget till borås!
Vid tåget träffade vi en kille som vi snackade me hela resan och lite till :P
Sen va vi tvugna att gå från tåget ända bort till Janas jobb och hämta lite pengar och sånt!
Först så gick vi till McDonald's för att vi va hungriga (jag hade glömmt att äta den dagen!). kycklingburgare e fan de bästa man kan få där! :D
Sen gick vi runt där vid torget och kollade en massa kläder :D Sen fick vi ryck och gick till Knalleland (stor knallen) och där gick vi runt och hade as ont i fötterna och va tvugna att sätta oss ner hela tiden xD
Efter allt detta när vi tyckte de räckte me shopping för dagen (även om jag aldrig kan få nog av de) så gick vi till tågstationen vid knalleland (vi orkade inte gå tillbaka till torget igen!), där fick vi sitta och vänta lite vilket va skönt! Sen så satte vi oss på tåget vilket va ännu skönare xD men sen va vi tvugna att gå och köpa biljett och då helt plötsligt gick vi bort mot torget igen bara för att köpa glass ! De hade varit så varmt under dagen!
Klockan va halv 8 när vi kom hem! :)

Jag köpte ett par byxor från Lindex, sminkväska, ansiktsmasker, svart nagelack, tuggummi, filmer och tanga (Jelicas)


Sen när vi va hemma hos Jelica igen och skulle kolla film/sova så ringde anton och sa att vi skulle va ute vid skolan "om en halvtimme" så då va de bara upp och hoppa som gällde!
Jag tog på mej mina nya byxor och stack ut! :D Vi fick typ smyga ut för alla andra sov xD vi kännde oss som kriminella rymmlingar xD

De va ASKUL xD (får inte säga ^^)

De va allt för igår :P

Idag ska jag nog bara ta de lugnt och kanske göra lite saker som behövs typ som att tvätta lr städa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0